תנאי השימוש והגנת הפרטיות

גולש יקר, אנו מודים לך על כי בחרת להיכנס לאתר הדף - במה ליצירה עצמאית, או לשירותים המוצעים באתר זה (להלן-"השירותים"), בין באמצעות מחשב, בין באמצעות הטלפון הסלולארי ובין באמצעות כל מדיה אחרת, קיימת ועתידית (כל אחד מאלה ייקרא להלן – "האתר").

כללי

תקנון זה מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס לשני המינים כאחד. כל האמור בתקנון זה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך וכל האמור בלשון יחיד, מתייחס גם לרבים ולהיפך.

אין לראות הוראה מהוראות תקנון זה כגורעת מהוראה אחרת אשר בתקנון זה. הכותרות בתקנון זה הן לצורך הנוחות בלבד.

במסגרת תקנון זה:

"גולש" – כל אדם ו/או תאגיד ו/או גוף כלשהו, העושים שימוש מכל סוג באתר, בין באמצעות מחשב, בין באמצעות מכשיר טלפון סלולארי ובין בכל דרך אחרת.

"הדף" – טוונטי וואן, בעלת האתר, לרבות מנהליה, עובדיה, בעלי מניותיה ומי מטעמה.

יצירת קשר עם מערכת הדף

בכל שאלה או בקשה הנוגעות לשימוש באתר, ניתן לפנות לדף בעמוד יצירת קשר

המשמעות של תקנון זה:

נודה לך על קריאת העמודים הבאים לצורך הבנה של היחסים בינינו והיכרות שלך עם התנאים לשימוש באתר.

גלישה באתר או כניסה אליו או שימוש בשירותים המוצעים בו, מבטאת ומהווה הסכמה מצדך לתנאי תקנון זה, והם יחולו על כל פעולה שביצעת או תבצעי באתר. אם אינך מסכימה לתנאי השימוש, כולם או חלקם, הנך מתבקש שלא לעשות כל שימוש באתר.

הדף שומר לעצמו את הזכות לעדכן ו/או למחוק מעת לעת את ההוראות בתקנון זה, לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך במסירת הודעה כלשהי מראש, ותנאים חדשים אלו יחייבו אותך מרגע פרסומם באתר.

1. היחס בין תקנון זה לבין מסמכים אחרים

בכל מקרה של סתירה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, מכל סוג ומין, תגברנה הוראות תקנון זה, והן אשר יחייבו את הגולש ביחסיו עם הדף.

למי מותר להשתמש באתר?

כל גולש מוזמן להשתמש באתר, כל עוד הוא מקבל על עצמו את התנאים של תקנון זה (אם הנך מתחת לגיל 18, אנא שים לב לתנאים המיוחדים החלים לגביך, בהמשך התקנון (יחד עם זאת, הדף רשאי למנוע השתתפות של גולש כלשהו (בכל האמצעים העומדים לרשותו) בחלק מהשירותים או בכולם, לתקופה מוגבלת או בלתי מוגבלת, בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי ומכל סיבה שהיא. אנו נהיה רשאים לעשות כן ככל שנהיה סבורים, לפי שיקול דעתנו הבלעדי, כי נכון לעשות כן ולא נהיה חייבים להסביר או לנמק החלטה שלנו בענין.

גולש שהשתתפותו נמנעה כאמור, לא יהיה רשאי לשוב ולהשתתף תחת שם משתמש אחר בתקופת ההגבלה.

2. שימוש מסחרי באתר

מרבית התכנים והשירותים באתר ניתנים לך בחינם ואינם כרוכים בתשלום. אתה רשאי לעשות באתר כל שימוש העומד בהוראות תקנון זה ובהוראות הדין, כל עוד השימוש הוא אישי ופרטי. האתר לא נועד לשימוש מסחרי שלך, או כל שימוש אחר שאינו אישי, אלא אם צוין אחרת במפורש. ככל שברצונך לעשות באתר כל שימוש אחר, לרבות (אך לא רק) הצבת פרסומות, אנא פנה אל מערכת האתר. הדף, וכן מי שקיבל היתר מפורש ממנו, והם בלבד, רשאים להציב באתר פרסומות ומידע מסחרי.

3. ההרשמה לאתר, שם המשתמש והסיסמה

שם משתמש וסיסמה

עם הרשמה לאתר תתבקש לבחור גם שם משתמש אשר ישרת אותך בכל פעולה שתרצה לבצע באתר, וכן סיסמה מתאימה .

הנך מתבקש לשמור בסוד את הסיסמה שבחרת ולא לגלות או להעביר אותה לאף אחד אחר.

דע כי יתכן שבכניסותיך הבאות לאתר מאותו המחשב ממנו נרשמת, המערכת תזהה אותך באופן אוטומטי. לכן, ככל שבאותו המחשב משתמשים אנשים נוספים – אנא הקפד על יציאה מסודרת לאחר כל שימוש באתר.

פרטים נוספים על האופן שבו הדף שומר על פרטיותך מופיעים בהמשך מסמך זה.

בשלב זה השימוש באתר איננו כרוך בתשלום כלשהו שלך לדף, אלא אם נציין זאת במפורש ונקבל הסכמה מפורשת שלך לביצוע תשלום.

השירות ינתן רק בעת בקשה מפורשת שלך לקבלתו ולאחר פירוט תנאי התשלום הרלוונטים בפניך. חלק מהשירותים ו/או האפליקציות באתר טעונים הרשמה, שבמסגרתה תתבקש למסור מידע אישי, לדוגמא, גילך ודרכי ההתקשרות עמך, ו/או יהיו כפופים לתנאים נוספים שאינם מפורטים בתקנון. אינך מחויב למסור פרטים אלה ומסירת הפרטים לאתר מתבצעת ביוזמתך ובהסכמה מלאה שלך. שים לב כי לא תוכל להירשם לשירות אם לא תמסור פרטים מסוימים הנדרשים לצורך הרישום לאתר. הפרטים שתמסור בעת ההרשמה לשירותים באתר יישמרו במאגר המידע של הדף.

חשיבות נכונות הפרטים – לתשומת ליבך, במקרים מסוימים, על פי שיקול דעתנו, נהיה רשאים להשעות גולש מגישה לאתר או לאסור עליו את השימוש באתר או חלק משירותיו, במידה ויתברר כי הפרטים אותם מסר אינם נכונים.

כמו כן, קיימת חשיבות רבה כי תזין את פרטי ההתקשרות הנכונים שלך וכי תעדכנו אותנו בכל שינוי בהם. פרטים אלה יאפשרו לנו לשמור איתך על קשר – בין היתר לצורך עדכונים על חידושים בדף, עדכון על הצעות חברות שקיבלת או לבירורים בדבר תוכן שהעלית.

4. שימוש באתר על ידי קטינים – מתחת לגיל 18

השימוש באתר מותר לבני כל הגילאים ואולם השימוש באתר לקטינים כפוף לאישור הוריהם או האפוטרופוס החוקי שלהם.

ככל שאתה מתחת לגיל 18, אנא בקש מהורייך או מהאפוטרופוס החוקי שלך רשות לפני שאתה משתמש באתר. כשאתה עושה שימוש באתר אתה בעצם מצהיר בפנינו שקיבלת רשות מהם – לאחר שהם קראו בעיון את תנאי תקנון זה.

לתשומת ליבך, באתר עשויים להופיע תכנים אשר מותרים לצפייה ולשימוש בגירים בלבד (בני 18 ומעלה), המכילים, בין היתר, חומר פורנוגרפי או כל חומר אחר אשר אינו מיועד לקטינים. האחריות לשימוש ופיקוח על הצפייה והשימוש באתר חלה עלייך, על הורייך או על האפוטרופוס החוקי שלך בלבד, וכשאתה משתמש באתר אתם פוטרים את הדף מכל אחריות בקשר לכך.

כמו כן, חלק מהתכנים או השירותים באתר עשויים להיות מוגבלים לצפייה או השתתפות, לפי העניין, לגולשים מגיל מסוים ומעלה. אתה מצהיר ומתחייב (באישור הורייך או האפוטרופוס החוקי שלך) כי לא תצפה או תשתתף בתכנים או בשירותים כאלה, אם אינך בגיל הנדרש, ולא יהיו לך או מי מטעמך כל תביעות, טענות, או דרישות כלפי הדף אם תעשה כך.

5. רכושו של הדף

כל הזכויות, לרבות זכויות הקניין הרוחני באתר ובשירותים הינם של הדף, או של צדדים שלישיים שהעניקו לדף הרשאה להשתמש בהם במסגרת האתר והשירותים כאמור.

מבלי לגרוע מן האמור, הדף הוא הבעלים הבלעדי במאגרי הנתונים של האתר, בשמות ובסימנים המסחריים של האתר, בפטנטים ובמדגמים של האתר, בין שהם רשומים ובין שאינם רשומים, בסודות מסחריים הכרוכים בהפעלת האתר ובהענקת השירותים, בעיצוב האתר, במידע הטכנולוגי הכרוך בהפעלתו, לרבות (אך מבלי לגרוע), תוכנות, יישומים, קבצים גראפיים ואחרים, קודי מחשבים, טקסטים ו/או כל חומר אחר הכלול בו – למעט תכני גולשים כהגדרתו של מונח זה להלן (להלן בפסקה זו – "המידע") אין להעתיק, להפיץ, לשכפל, ליצור יצירות נגזרות, להציג בפומבי, להעמיד לרשות הציבור או למסור לצד שלישי את המידע ו/או כל חלק הימנו. אין לשנות, לפרסם, לשדר, להעביר, למכור, להפיץ או לעשות שימוש מסחרי כלשהו במידע או בכל חלק ממנו, אלא בהיתר מראש ובכתב של הדף.

למרות זאת, הדף לא יהיה אחראי כלפיך בשום מקרה בו תעלה טענה או קביעה של פגיעה או הפרה של זכויות קניין רוחני כלשהן בקשר עם רשות השימוש המוענקת לך באתר, בין היתר בשמות מתחם (DOMAIN NAME) וכתובת דואר אלקטרוני (EMAIL)

6. תכני גולש

כל תוכן שגולש העלה ו/או יעלה לאתר (לרבות בכל אחד מהשירותים המוצעים באתר), ובכלל זה (בין היתר) מילים, תמונות, וידאו, תכני שמע (קול), תוכנה, שילוב של וידיאו ותכני שמע, עיצוב, דף אינטרנט אישי (כהגדרתו להלן) או כל חומר אחר "תכני גולש" או "תוכן שגולש מעלה לאתר" וכדומה, הינו בבעלותו ובאחריותו הבלעדיות של הגולש שהעלה אותו.

כל זכות (ככל שקיימת) בתכני גולש (בין היתר זכויות קניין רוחני מכל סוג שהוא), שייכות לגולש שהעלה את התוכן לאתר (על פי הצהרתו בתקנון זה). לצורך השימוש בתכני הגולש יש לקבל את רשותו. שימוש בתכני גולש, ללא אישור ממנו, מהווה, בין היתר, עבירה על חוק זכות יוצרים" (חוק זכות יוצרים התשס"ח-2007).

יחד עם זאת, כשאתה מעלה תכנים לאתר, אתה נותן בכך הסכמה כי כל עוד האתר פעיל ייעשה שימוש בתכני הגולש שהעלית לאתר, כפי שנפרט להלן, בלא שהשימוש יזכה אותך בתשלום, אלא אם כן סוכם אחרת בהסכם נפרד עמך, ולא יהיה בשימוש זה משום הפרה של תקנון זה ו/או עבירה על חוק זכות יוצרים או על כל חוק אחר.

אילו שימושים מותר לדף לעשות בתכני הגולש מרגע העלאתם לאתר?

הדף רשאי לעשות כל שימוש בתכני הגולש כמתואר בתקנון זה, לרבות השימושים הבאים:

הדף רשאי להציג את תכני הגולשים באתר ובאתרים עמם היא מצויה בשיתוף פעולה.

לתשומת ליבך הצפייה בתכנים המוצגים באתר (לרבות תכני גולש) והגישה אליהם יהיו אפשריות הן באמצעות הסלולאר והן באמצעות מקורות מגוונים ברשת האינטרנט (מעצם טבעה של הרשת ובהתאם לנוהגים המקובלים בתחום) או באמצעות כל מדיה אחרת או כל אמצעי אחר אשר מאפשרים גישה אל האתר.

הדף רשאי לבצע בתכנים כל פעולה טכנית הנדרשת לצורך מימוש מטרות האתר, הפעלת האתר, הצגת התכנים באתר ולצורך מימוש ההרשאות המפורטות בסעיף זה (לרבות בין היתר הקלטה, העתקה, אחסון, המרה ושידור).

הדף רשאי לעשות שימוש בתכני הגולש לצורך יחסי ציבור וקידום האתר.

החליט הדף לעשות שימוש בתוכן הגולשים ו/או לפרסם אותו באופן כלשהו, הוא רשאי לערוך כל תוכן כזה ו/או לקצרו ו/או לשלבו עם כל חומר אחר.

כמו כן הדף רשאי לעשות בתכני הגולש שימושים נוספים על פי שיקול דעו, ככל שהם סבירים או מקובלים בתחום תכני הגולשים באינטרנט.

7. אחריות לתכני גולשים

הנך רשאי להעלות לאתר כל תוכן, ובלבד שהוא עומד בתנאים הקבועים בתקנון זה. בהמשך תקנון זה נפרט סוגים שונים של תכנים והתבטאויות שאינך רשאי לפרסם באתר. הרשימה האמורה איננה רשימה סגורה ויתווספו אליה מעת לעת תכנים והתבטאויות שהדף תהיה סבורה שיש למנוע פרסומם באתר. יש לראות ברשימה זו ככוללת גם תכנים והתבטאויות האסורים על פי כל דין, גם אם לא צויינו בתקנון זה במפורש. זכור כי אינך רשאי להעלות לאתר כל תוכן אשר אינו עומד בדרישות הדין ו/או התקנון ו/או פוגע בזכות של צד שלישי כלשהו.

כאמור בתקנון זה, לדף הזכות להסיר תכנים שלך מהאתר או לחסום את השתתפותך בו. אחריותך על התכנים שאתה מעלה לאתר, תחול בין אם הדף ניצל את זכותו ובין אם לאו.

כשאתה מעלה תכנים לאתר אתה מצהיר שאתה הבעלים של כל הזכויות הרלוונטיות בהם לצורך עמידה בהוראות תקנון זה וכי אינך מפר כל דין או פוגעת בצד שלישי בהעלתם או בפרסומם.

למען הסר ספק ובנוסף לכל המפורט בתקנון האתר, מובהר כי לדף אין כל אחריות לכל פרסום המתבצע באתר על ידי צד שלישי, לרבות לתוכנו, לדיוק האמור בו ולהשלכותיו.

במידה ותפר זכויות או דין מכל סוג שהוא או תפר הוראה כלשהי בתקנון זה, אתה מייפה את כוחו של הדף להסיר מעצמו כל אחריות ולהעביר אליך כל תביעה בנושא.

הנך מתחייב לפצות ולשפות את הדף ו/או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן או הוצאה, מכל מין וסוג שהוא (לרבות הוצאות משפטיות), שנגרמו או ייגרמו לדף, הקשורים (במישרין או בעקיפין) לתכנים שהעלית או פרסמת באתר ו/או בקשר להפרה שלך את הוראות תקנון זה או את הוראות הדין או פגיעה בצד שלישי כלשהו; וזאת מיד לאחר דרישתה הראשונה של הדף, וזאת בנוסף לכל זכות העומדת להדף על פי כל דין.

8. מחיקת תכני גולשים והסרת בלוגים מהאתר

הדף רשאי (אך אינו חייב) להסיר, למחוק או לא להרשות פרסום של תכנים באתר, על פי שיקול דעתו הבלעדי. הדף לא יהיה חייב לעדכן את הגולש קודם להסרת או מחיקת התכנים ולא יהיה חייב במתן הסבר לסיבה להסרת התכנים.

מבלי לגרוע מהאמור, היה ויובא לידיעתנו מידע אודות תוכן שהועלה לאתר על ידי גולש, ואשר מהווה הפרה של כל דין, פוגע באופן כלשהו בצד שלישי או מפר הוראה מתקנון זה, הדף יהיה רשאי להסיר או למחוק את התוכן או לחסום אותו לצפייה, לפי שיקול דעתו הבלעדי.

זכור את האמור בפסקה זו כשאתה מעלה תכנים לאתר, וככל שהתוכן שאתה מעלה יקר לליבך, אנא שמור ממנו העתק.

היעדר אחריות הדף בעניין תכני הגולשים

הגולש אחראי באופן בלעדי על תכני הגולש שהוא מעלה או מפרסם באתר.

הדף אינו אחראי לתוכן, לצורה, למהימנות, לאמינות ולדיוק של תכני גולשים, ובכלל זה אינה אחראית לפגיעה או להפרה זכויות צד שלישי או הפרה של הדין בקשר עם תכני גולשים או בקשר עם שימוש כלשהו של גולשים באתר.

כשאר התכנים המופיעים ברשת האינטרנט, חשופים גם תכני גולשים לצפייה ולשימוש על ידי כל גולש אחרת ברשת, והדף אינו אחראי לאבטחתם, לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה שיגרמו לגולש או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מכך.

הדף איננו אחראי לתגובות שיעוררו תכני הגולש או לשימוש שיעשו אחרים בתכני הגולשים (למשל, פגיעות בזכויות קניין רוחני). אנא זכור זאת, בין היתר כשאתה מפרסם תוכן אשר עלול לפגוע או להתגרות בכל אדם אחר.

היעדר אחריות הדף בעניין התקשרות הגולש עם צדדים שלישיים

ככל שהגולש יתקשר עם צד שלישי, כל תנאי ההתקשרות יסוכמו ישירות בין הגולש לבין הצד השלישי, והדף לא יהא צד להתקשרות.

הדף אינו אחראי בשום דרך, ולא ישא באחריות כלשהי, על נזקים או טענות אחרות, שיהיו לגולש כתוצאה מהתקשרויות כאלה.

היעדר אחריות הדף על פעילויות שמארגנות גולשים

הדף לא הסמיך כל גורם שהוא לארגן מטעמו פעילות כלשהי, מחוץ לזירה הוירטואלית של האתר או במסגרתה, אלא אם כן תפורסם הודעה מפורשת אחרת על ידי הדף עצמו.

במידה והאתר ישמש כפלטפורמה לארגון פעילות כלשהי מחוץ לזירה הוירטואלית, הדף לא יהיה אחראי לפעילות זו ולא ישא בכל אחריות לכל נזק, שעלול להיגרם בקשר עם פעילות זו. במידה וברצונך לקחת חלק בפעילות כזו וקיים ספק אם אותה פעילות מאורגנת על ידי הדף עצמה, אנא צור קשר עם מערכת הדף וברר את העניין.

גולשים הבוחרים לעשות שימוש באתר לצורך ארגון פעילויות, מתחייבים (בעצם ארגון הפעילות) לפצות ולשפות את הדף בגין כל חבות אשר תצמח לה (ככל שתצמח לה) בגין אותן פעילויות.

תלונות בנוגע לתכני גולש

בכל שאלה או בקשה הנוגעות לשימוש באתר, תוכל לפנות להדף בעמוד יצירת קשר

לצורך הגשת תלונה בנוגע לתכני גולשים (כהגדרתם להלן), אנא ציין בפנייתך קישור  (Link) למיקום המדויק בו מופיע התוכן אשר בקשר אליו ברצונך להתלונן. בלא קישור כאמור, לא נוכל לטפל בפנייתך.

פנייתך חשובה לנו. דע כי כל הפניות והתלונות נקלטות במערכת הדף. יחד עם זאת, היות וברצוננו לתת לפנייתך את תשומת הלב המרבית ולבדוק אותה לעומקה, הטיפול בה לעתים יארך זמן מה. זכור גם שלעתים מטבע הדברים בקשותיך מנוגדות לזכויותיהם של גולשים אחרים, ולכן עלינו לבדוק את הדברים גם עמם בטרם טיפול.

אנא ציין בכל פניה את שמך המלא ופרטי ההתקשרות עמך לצורך בירורים, ככל שידרשו.

הסרת בלוג מהאתר

הדף יהא רשאי, על פי שיקול דעתו הבלעדי, להסיר מהאתר כל בלוג, ללא כל הודעה מוקדמת, בשל כל סיבה שהיא, לרבות ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, בשל אי פעילות במהלך 6 חודשים רצופים וזאת מבלי שתשמע כל טענה באשר לכך של מנהל הבלוג ו/או כל גורם אחר.

9. תיאור השירותים באתר ותנאי השימוש בהם

הגענו לחלק החשוב – האתר. בנוסף לכל האמרו בכל יתר הוראות תקנון זה, להלן נציג את השירותים המרכזיים שהאתר מציע, תוך פירוט תנאי השימוש המיוחדים להם (אם ישנם). התנאים שלהלן נוספים ליתר התנאים המפורטים בתקנון זה, אשר חלים (בשינויים המתחייבים), על כל השירותים באתר לרבות השירותים המפורטים להלן.

לתשומת לבך – הדף איננו מחויב להפעיל את השירותים המפורטים להלן וכן יהא רשאי להגביל את השימוש בהם לכלל הגולשים או לחלקם, מכל סיבה שהיא.

בלוגים

בבלוגים של הדף מפרסמים הגולשים תכנים אישיים משלהם – סיפורים, שירים, הגיגים, תמונות וכמעט כל דבר נוסף העולה על דעתם. גולש שמנהל בלוג, נקרא ‘כותב’. הכותב הוא בעל סמכויות ניהול מגוונות בבלוג שהוא מנהל, בין היתר בקשר עם התגובות (טוקבקים) שמעלים גולשים אחרים בבלוג. גולש בעל יומן רשת אישי יכול לעדכן, להוסיף ולהסיר תכנים בכפוף לתנאי התקנון. הכותבים כותבים ללא תשלום. 

10. הגבלת אחריות הדף ו/או מי מטעמה

השירותים הניתנים באתר אינם כרוכים בתשלום (בשלב זה). יחד עם זאת זכור שהשימוש שאתה עושה באתר, על כל שירותיו, ניתן כמות שהוא והינו באחריותך הבלעדית.

כשאתה עושה שימוש באתר (בין היתר גלישה באתר, הפעלה של השירותים, אחסון וכל פעולה אחרת), אתה מוותר על כל תביעה, טענה ודרישה כנגד הדף, מי מספקיה או מי מטעמה.

בפרט, אתה פוטר ומשחרר את הדף ו/או מי מטעמו באופן מוחלט ובלתי חוזר מאחריות כלשהי לכל נזק (ישיר או עקיף), הפסד, אבדן (לרבות אובדן רווח) או הוצאה מכל מן וסוג שהוא, דמי נזיקין עונשיים, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, או אובדן הנתונים ("פיצוי"), שנגרמו או ייגרמו לך או לצד שלישי והקשורים, במישרין או בעקיפין, לתכני גולשים המועלים או המופיעים באתר (לרבות תכנים שאת העלית לאתר), או לשירותים באתר. כמו כן אתה פוטר את הדף ו/או מי מטעמו מאחריות לפיצוי כלשהו בגין עיכוב בשימוש או אי יכולת להשתמש באתר או בגין אספקה של שירותים, או בגין כל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות האתר או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש באתר. כל זאת, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת ובין בכל עילה אחרת, אפילו אם נודע לדף או מי מטעמו על האפשרות של נזק כלשהו שעלול להיגרם.

היעדר אחריותו של הדף ו/או מי מטעמו יחול אף אם הפעילה ו/או יכלה להפעיל פיקוח כלשהו ואף במצב בו נודע לה האפשרות לנזק כלשהו, שעלול להיגרם לגולש או לצד שלישי כלשהו, וזאת בכל הקשור והנוגע לאתר, לשימוש בו, לאי יכולת להשתמש בו, לביטול השירותים, הגבלתם או להפסקתם.

היעדר אחריות הדף ו/או מי מטעמו יחול אף אם ניסה הדף מרצונו הטוב ולפנים משורת הדין, לסייע בפתרון בעיה או להיענות לפנייה של גולש. סיוע שכזה לא יתפרש בשום אופן כמטיל אחריות כלשהי על הדף ו/או מי מטעמו.

היעדר אחריות הדף ו/או מי מטעמה על מידע

המידע המתפרסם באתר (בין היתר כל תוכן, פרסומת, שירותים, מוצרים, קישורים לאתרים אחרים, דעות ועמדות) אינו באחריות הדף ו/או מי מטעמו והשימוש וההסתמכות עליו הם באחריותך בלבד.

ככל שמתפרסם באתר מידע מקצועי בתחומי הספרות, הכתיבה, העריכה או כל תחום אחר, או ככל שמתפרסם באתר ייעוץ הניתן על-ידי אנשי מקצוע בתחומים שונים (או כאלה המתיימרים להיות אנשי מקצוע), מידע זה אינו מטעמו של הדף ו/או מי מטעמו (אף אם הדף הזמינה את אותם אנשי מקצוע להתארח או להשתמש באתר), אינו מהווה המלצה או חוות דעת מוסמכת, ואינו מחליף את הצורך בהיוועצות עם איש מקצוע ככל שהדבר דרוש.

על הגולשים לנקוט במשנה זהירות ביחס לפרסומים אלה.

הדף ו/או מי מטעמה אינה אחראית לנכונות המידע או לכל נזק – עקיף או ישיר – שייגרם לך או לרכושך כתוצאה משימוש או הסתמכות על המידע והתכנים המופיעים באתר או יישומם.

היעדר אחריות הדף על מידע פרסומי ו/או כל תוכן מסחרי אחר.

כל חומר פרסומי ו/או מסחרי שהועלה לאתר הוא באחריות המפרסם בלבד אף אם קיבל לפרסום את רשות הדף. הדף אינו אחראי לתוכן או למהימנות כל חומר פרסומי המופיע באתר ואין לראות בפרסומו באתר כעידוד או כהמלצה של הדף לרכישת השירותים או המוצרים המפורסמים ו/או כיצירת מחוייבות כלשהי של הדף בעניין זה למעט עצם פרסומו באתר.

הדף שומר לעצמו את הזכות למחוק פרסומת על פי שיקול דעתה הבלעדי, במידה וזו תימצא פוגעת (מבלי שהדבר יטיל עליה אחריות כלשהי) או מכל סיבה אחרת, מבלי שהדף יהיה חייב במתן הסבר או נימוק.

היעדר אחריות הדף על קישורים לאתרי אינטרנט אחרים

הדף אינו מתחייב כי כל הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו לאתר אינטרנט פעיל.

עצם הימצאותו של קישור מסוים באתר אינה מלמדת כי תוכן האתר המקושר ו/או האתר עצמו אינו מפר זכויות ו/או חובות כלשהם, הינו מהימן, מלא או עדכני, והדף לא יישא בכל אחריות בקשר לכך. כמו כן, הדף איננו שולט, איננו מפקח ואיננו אחראי בכל צורה ואופן לפעילות ולמדיניות הגנת הפרטיות של כל צד ג’, לרבות אתרי אינטרנט אחרים אליהם המקושרים באתר. הדף קורא לגולשים לבדוק את תנאי השימוש ומדיניות הגנת הפרטיות של אתרים אלו.

יתכן שתמצא שתכנים אלה אינם הולמים את צרכיך, או שאתה מתנגד לתוכנם, או שאתה סבור כי הם מקוממים, מרגיזים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים או בלתי מוסריים. הדף איננו אחראית לתכנים, לנתונים או לאלמנטים הויזואליים שאליהם מוליכים הקישורים מהאתר ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם. עצם הצבת הקישור לאתרים אחרים באתר אינו מהווה תמיכה, עידוד, הסכמה או מתן חסות של הדף לתכנים או לשירותים המוצעים באותו אתר.

הדף אינו אחראי למידת התאמתם של התכנים למדיניות הפרטיות בה נוקט הדף ולא למדיניות אחרת הננקטת ע"י אותם אתרי צד שלישי ואין לראות בהכללת קישורים אלה כמתן עידוד או אישור ע"י הדף לשימוש בתכנים אלו. כל השימוש באתרי צד שלישי נעשה באחריותך הבלעדית ומתוך הכרה כי עזבת את אתר הדף ותקנון אתר הדף אינו חל עליך, והנך כפוף לתנאי השימוש של האתר שהגעת אליו באמצעות פתיחת הקישור.

היעדר אחריות הדף בגין השירותים

הדף אינה אחראית לזמינות השירותים באתר או להתאמתם לצרכי הגולש, ואינה מתחייבת שהשירותים לא יופרעו, יינתנו כסדרם בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשבי הדף או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים בחומרה, בתוכנה, בקווים ובמערכות התקשורת, אצל הדף, מי מספקיה או מי מטעמה.

כמו כן, אספקת השירותים על ידי הדף תלויה, בין היתר, בצדדים שלישיים, והדף אינה אחראית לכל מעשה או מחדל של צדדים שלישיים ולא תהיה אחראית לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה שיגרמו לגולש או לצד שלישי כלשהו כתוצאה או בקשר עם כל מעשה או מחדל כאמור.

הדף אינו מתחייב כי הוא חסין מפני גישה בלתי מורשית למחשביו ושרתיו, ולא תהיה לו כל אחריות בגין גישה כזו.

לאור האמור לעיל, ככל שהתכנים שהנך מעלה לאתר יקרים לליבך, אנא דאג לגיבוי הולם.

היעדר אחריות הדף בגין מוצרים ו/או שירותים אשר נרכשים באמצעות קישורים מאתר הדף ו/או במסגרתו

הדף אינה אחראית לכל מוצר ו/או שירות הנרכש באמצעות קישור מהאתר לגורם שלישי ו/או לאתר של צד שלישי. התקשרות כאמור מתבצעת באופן ישיר בין הגולש לבין מספק המוצר ו/או השירות, מבלי כל קשר של הדף להתקשרות זו ו/או אחריות שלה לעצם אספקת המוצר/השירות ו/או טיבו ו/או איכותו, ו/או עמידתו בתיאור המופיע באתר ו/או התאמתו ו/או עמידתו בהוראות כל דין ו/או בכל דבר אחר הקשור בו ו/או בהתקשרות הישירה שבין הגולש לבין מספק המוצר/השירות.

למען הסר ספק מובהר כי אין בכך שקיים קישור כלשהו באתר הדף לרכישת מוצר/שירות כלשהו ו/או להתקשרות אחרת כלשהיא בין גולש לבין צד ג', כדי להטיל על הדף אחריות כלשהיא ו/או מעורבות כלשהיא במצגים הקשורים בו ו/או בהליך ההתקשרות לרכישתו, ככל שתהא.

בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקום בו מתבצעת קניה של מוצר ו/או שירות כלשהוא באתר הדף, אחריותה של הדף מתמצת בעצם העברת בקשת רכישת השירות/המוצר מהמזמין לספק וזאת בלבד מבלי כל אחריות מעבר לכך.

הסכמה לקבלת חומר פרסומי

מובהר בזה כי עצם השימוש באתר מהווה, מעבר לכל הסכמה אשר ניתנה ו/או תינתן על ידו באופן אחר, הסכמה של הגולש לקבלת ניוזלטר ו/או חומר פרסומי ו/או אחר מהדף בכפוף לזכותו להודיע על רצונו להפסיק לקבל חומר כאמור בכל עת באמצעות פניה להדף.

11. הגבלת אחריות צד שלישי בשירותים הסלולרים

שירותי העברת ההודעות הסלולאריות תלויים בצדדים שלישיים, לרבות (אך לא רק) חברות הסלולאר וספק שירות העברת ההודעות ("הספק"). המפעילים הסלולאריים והספק אינם אחראיים לשירות, לרבות לתכנים שימסרו במסגרת השירות או לכל תקלה בתפעולו והם משמשים אך ורק כרשת תקשורת להעברת ההודעות לציוד הקצה בכפוף לתנאי הסכם הרט"ן, תנאי השירותים, מגבלות ציוד הקצה, ומגבלות הרשת הסלולארית. המפעילים הסלולאריים והספק רשאים לנתק מן השירות כל מנוי שלא יעמוד בהתחייבויותיו כלפי מי מהם. המפעילים הסלולאריים והספק רשאים לנתק מהשירות לקוחות שביקשו להיחסם מקבלת שירותי תוכן / הודעות SMS או להתנתק מהשירות מכל סיבה אחרת. כל זאת, מבלי לפגוע בכל זכות ששמורה במקרה כזה מול אותו מנוי. השירות יופסק בכל מקרה בו ההסכם בין הספק לבין המפעילים הסלולאריים יבוא על סיומו. כל עוד המנוי לא ביקש להפסיק את קבלת השירות, הספק ימשיך לספק את השירות לציוד הקצה, גם אם יחזיק בו צד שלישי. המפעיל הסלולארי רשאי על פי צרכיו ושיקול דעתו הבלעדי להשעות את קבלת ההודעות ו/או את שליחתן ממערכת SMSC או להטיל מגבלות זמניות על כמות ההודעות המקסימאליות שניתן לשלוח ו/או לקבל בשני או בשעה, ולא תהיה כל טענה ו/או דרישה בהקשר זה.

12. הגנת הפרטיות

הגלישה באתר הדף והשימוש בשירותים הכלולים בו מהווה הסכמה מצידך לכך שהדף יבצע פיקוח ממוחשב על דפוסי הגלישה והשימוש שאתה עושה בשירותים באמצעות "עוגיות" ואמצעים דומים אחרים.

הדף רשאי להשתמש, בעצמו ו/או להעביר לכל צד שלישי שהוא בהתאם להחלטתה, בכפוף לחוק. בכל מידע, לרבות מידע אישי, לגביך, אשר מסרת או תמסור בכל דרך, לרבות באמצעות רישום לשירותי האתר, באמצעות הודעות דואר אלקטרוני שתשלח לדף ישירות או דרך אפשרות "צור קשר" ובאמצעות מידע שנאסף בעבר ו/או ייאסף בזמן הגלישה. ו/או כל מידע אחר אשר ימסר על ידיך לרבות העדפותיך בקבלת מידע וכו' "מידע אישי" משמעותו כל מידע מזהה, לרבות שם, מספר טלפון, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני, וכל מידע אחר בעל אופי מזהה.

הינך מסכים כי הדף ו/או מי מטעמה יעשה שימוש במידע שסיפקת לה, לרבות במידע האישי, בין היתר על מנת לספק לך את המידע, השירותים והפרטים שביקשת וכן תהיה רשאית לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני (על פי הכתובת אותה מסרת) ו/או באמצעות מערכת המסרים האישיים באתר עלוני מידע, עדכונים, הזמנות ו/או עדכונים לעניין אירועים, קישורים, הודעות, פרסומות, חומר, מידע לרבות פרסומי או שיווקי, וכל מידע אחר שאנו מאמינים שתמצא בו עניין מכוח השימוש באתר ו/או מי משירותיו ו/או להעביר את פרטיך לכל גורם שלישי הקשור לאמור לעיל ו/או המעורב בו. אם אין ברצונך להמשיך ולקבל מידע מסוג זה, תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלת המידע המסחרי באמצעות פנייה דף.

בנוסף, המידע אשר נאסף ישמש לצורך בקרה, פיקוח, פיתוח ושמירה על איכות השירותים, רמתם ותקינותם ולצורך קיום הוראות כל דין, וכן לצרכי הדף ובכלל זה שירות וסקרים, פרסום מפולח, ניתוח סטטיסטי ושיפור השירות והעיצוב של האתר.

הינך רשאית לבקש לעיין במידע ו/או לתקן את המידע שנאסף אודותיך על ידי כניסה לתפריט המתאים. הדף מקפיד לשמור על הוראות כל דין ובכלל זה על הוראות חוק הגנת הפרטיות והיא תשמור על פרטיותך ולא תגלה למי שאינו מורשה לכך על פי דין, רשימות או מסמכים בהם רשומים שמך ומענך או כל מידע פרטי אחר בנוגע אליך, וכן כל מידע הנוגע לשימוש שאתה עושה באתר, למעט פרטים ונתונים פומביים שאתה פרסמת בעצמך. כמו כן, הדף לא יפרסם מסרים אישיים שאתה שולח, הודעות שלך בקבוצות סגורות, רשומות שלא נועדו לפרסום בבלוג, תמונות וכדומה.

יחד עם זאת, הינך נותן בזאת את הסכמתך לדף לחשוף ו/או להעביר את פרטיך וכל מידע, לרבות המידע האישי לגביך, בהתאם להוראות צו בית משפט או כל ערכאה מוסמכת אחרת, או במסגרת הליכים משפטיים במידה ויתעוררו בינך לבין הדף, או במקרה שתפר הוראה הקבועה בתקנון זה, או במקרה שהדף, על פי שיקול דעתו הבלעדי, יסבור כי הדבר נחוץ לשם מניעת נזק חמור לגוף או לרכוש שלו או של כל אחד אחר או במקרה של מיזוג פעילותו של הדף (כולו או חלקו) עם צד שלישי כלשהו ו/או העברה של פעילותו של הדף (כולו או חלקו) לצד שלישי, ו/או לגוף אשר לו היא ממחה את הזכויות הניתנות לה מכוח תקנון זה (כולן או חלקן) ו/או לצד שלישי המספק לה שירותים לעניין האתר ו/או מי מהשירותים הגלומים בו.

13. ניתוק, הפסקה ושינויים

הדף רשאי להסיר תכנים או שירותים מסוימים או בלתי מסוימים, או להטיל עליהם מגבלות (לדוגמא, מגבלת אחסון), על פי שיקול דעתה הבלעדי, לגולש מסוים או לכלל הגולשים, וזאת ללא צורך במסירת הודעה על כך לגולשים, ובכלל זה לחסום, לנתק, להגביל ולהפסיק את השירותים מכל סיבה שהיא. כשאתה עושה שימוש באתר אתה מוותר בזאת על כל טענה בדבר הסתמכות על השירותים שאנו מספקים.

בנוסף, הדף יוכל לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו, השירותים המוצעים בו, היקפם וזמינותם וכל היבט אחר הכרוך בהם – והכל, בלא צורך להודיע לגולשים. על אף שבדרך כלל אנו משתדלים לשתף את הגולשים ולהתייעץ עמם בשינויים המבוצעים באתר, לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הדף בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

14. גיבוי התכנים

הדף נוקט באמצעי זהירות סבירים על מנת לשמור ולשמר את התכנים שאתה מעלה לאתר, למנוע גישה לא מורשית אליהם וכן למנוע פגיעה מכל סוג לרבות מחיקתם.

עם זאת, הדף ממליץ לך לגבות את התכנים שאתה מעלה ולשמור העתק מהם.

במקרה של פגיעה מכל סוג שהוא בתכנים שלך (לרבות מחיקתם על ידי הדף), לא תחול כל אחריות על הדף ואתה לא תהיי זכאי לכל פיצוי בגין התכנים שנמחקו או בגין כל נזק אחר בקשר לכך.

15. המחאת זכויות

הדף רשאית להמחות ו/או להעביר תקנון זה ו/או את זכויותיה ו/או חובותיה על פי תקנון זה, כולן או חלקן, לרבות באמצעות מתן רשיונות או רשיונות משנה, לצדדים שלישיים.

16. הצהרות והתחייבויות הגולשים

כשאתה עושה שימוש באתר, אנא עשה בו שימוש בהתאם להוראות התקנון והדין. אנא המנע מפגיעה בגולשים אחרות ואף בצדדים שלישיים שאינם צפויים להשתמש באתר. כמו כן, יש להישמע להוראות הפעלה ולהנחיות שנמסור לך מעת לעת;

מבלי לגרוע מכל הוראה אחרת בתקנון זה, הנך מצהיר ומתחייב כלפינו כדלקמן:

לא להעלות תכנים שיש בהם לשון הרע;

לא להעלות תוכן שיש בו או בפרסומו כדי להוות עילה לתביעה או תוכן העלול לגרום נזק לצד שלישי כלשהו או להדף;

לא להעלות כל תוכן שיש בהעלאתו או פרסומו (לרבות בהתאם לתנאים הקבועים בתקנון זה) משום פגיעה בקניין רוחני של צד שלישי, בין היתר זכויות יוצרים, זכויות מבצעים, סמני מסחר, שמות מסחריים, מדגמים, פטנטים וכדומה;

לא להעלות כל תוכן שיש בהעלאתו או בפרסומו משום פגיעה בזכויות צד שלישי, בין היתר גילוי סודות מסחריים, הפרת זכויות חוזיות, הפרת חובות אמון, עוולות מסחריות וכדומה;

לא להעלות כל תוכן שהוא או פרסומו אינם חוקיים או מהווים (או עלולים להוות) הפרה של דין כלשהו או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל;

לא להציק או להטריד גולשים אחרים ובכלל זה (בין היתר) לא לערוך "משפטי שדה" לגולשים אחרים וכן להימנע מהצעות מגונות לגולשים אחרים;

לא להעלות תכנים בעלי אופי גזעני או תכנים שיש בהם כדי להסית לגזענות;

לא להפריע או לנסות להפריע להתנהלותו התקינה של האתר;

לא להעלות תכנים בעלי אופי בוטה, מגונה, גס או בלתי הולם;

לא להעלות תכנים בעלי אופי מאיים;

לא להעלות תכנים פורנוגרפים, תכנים המהווים תועבה או תכנים בעלי אופי מיני בוטה;

לא להעלות תכנים שעלולים לפגוע ברגשות הציבור או שיש בהם כדי להעליב;

לא להעלות תוכן המהווה פגיעה בפרטיות או חדירה אליה או חומר הפוגע בצנעת הפרט בכל דרך אחרת;

לא לפרסם פרטים אישיים של גולשים אחרים, לרבות זהותם של הגולשים (אלא אם כן פרסמו אותה) ופרטי ההתקשרות עמם;

לא לאסוף נתונים על גולשים אחרים;

לא לכלול כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם;

לא להתחזות לאדם אחר, לגולש אחר או למי מטעם הדף;

לא להעלות תוכן שיש בו המרדה או הסתה;

לא להעלות תכנים ו/או להפיץ באמצעות משלוח הודעה אלקטרונית או משלוח הודעת מסר קצר ו/או תוכן שמטרתו לעודד מוצר ו/או שירות ו/או להוציא כספים בכל דרך אחרת, שלא על-פי בקשת הנמענים ו/או באופן המוני;

לא לכלול תכנים הנוגעים, במישרין או בעקיפין, לשירותי סלולר ו/או לציוד קצה, ו/או לכל סוג של שירות שניתן או יינתן במישרין או בעקיפין על ידי מי ממפעילי הסלולר, אלא אם אושר מראש ובכתב על-ידי מפעיל הסלולרי;

לא להציף את האתר או כל חלק או שירות בו, בהודעות סרק או בהודעות חוזרות, באופן העלול לפגוע באתר או בשימוש בו;

לא לנקוט בכל פעולה מלאכותית כדי לקדם תכנים שלך באתר או כדי לזכות בתחרויות וכדומה;

לא לערוך או לפרסם כל פרסום מסחרי, סקרים או תחרויות, אלא במקומות המיועדים לכך ככל שישנם ובכפוף ליתר הוראות תקנון זה;

לא להשתמש בשירותי האתר לצורך ביצוע מעשה או פעולה האסורים על פי כל דין;

לא לחדור לחומר או לקבצי מחשב שלא כדין או להעביר למחשבים אחרים תוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף-מחשב ("וירוס"), לרבות תוכנות-עוינות  הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (Worms) ואנדלים, (Vandals) יישומים מזיקים Malicious) Applications) וכדומה, ולא לבצע כל פעולה אחרת הנוגדת את הוראות חוק המחשבים, התשנ"ה – 1995;

לא לפרסם, להציע למכור או להציע להעביר טובין או שירותים למטרות מסחריות או בניגוד לכל דין;

לא לכלול סיסמאות, שמות משתמש ופרטים אחרים, המאפשרים שימוש בתוכנות מחשב, קבצים דיגיטליים, אתרי אינטרנט או שירותים הטעונים הרשמה או תשלום, בלא תשלום או הרשמה כאמור;
 

לא לכלול כל חומר העלול להטעות צרכן, כמשמעות הדברים בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981;

לא להעלות תוכן שהוא שקרי, מטעה או שהסתמכות עליו עשויה לגרום נזק ישיר או עקיף לצד שלישי כלשהו;

לא להשתמש באתר על מנת לארגן כל פעילות אשר עשויה לגרום נזק ישיר או עקיף לצד שלישי כלשהו;

לא להפנות לכל קישור (link) או לתת כל הפניה אחרת לחומר שפרסומו נאסר לפי מסמך זה;

לשמור בסוד ולא לגלות או להעביר, את סיסמאותיך האישיות (בכלל זה שם משתמש וסיסמת כניסה).

17. הדין החל וסמכות שיפוט

דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, תקנון זה יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת במחוז ת"א-יפו בלבד.

Photo by Luke Michael on Unsplash
Photo by Luke Michael on Unsplash
נכתב על-ידי
דור מהַדַּף
כל העדכונים של הדף וזה
הדף נקרא 425 פעמים
אהבתי חיבבתי
תגובה אחת
בצע לוגין על-מנת להגיב כאן
הבו לי דף באקראי